Nieuwsbrief 10 september 2021

.
Het team van De Nieuwe Wereld wenst u een goed weekend
Trakteren
In overleg met de MR hebben we besloten om het trakteren bij verjaardagen weer instellen.
Gezien de huidige omstandigheden wel verpakt.
Daarbij hanteren we het traktatiebeleid zoals voorheen.
Bedenk: een traktatie is altijd een extraatje.
Een gezonde traktatie (niet vet of te zoet) is het uitgangspunt en altijd iets kleins en slechts 1 traktatie. (bijv. mandarijntje, doosje rozijntjes )
Het hoeft bovendien niet altijd iets eetbaars te zijn (pen/potlood, bellenblaas, kleurkrijtje, etc.).
We verwijzen u ook graag naar het Beleid eten drinken op school & trakteren op het ouderportaal en voor ideeën: http://www.gezondtrakteren.nl ,

"Er zijn hele goede juffen en meesters die je ook vertrouwen en ze geven heel goed les, vooral mijn juffen".

"Goeie ideeën voor het werk, goede uitleg, het thema, bijna alles van deze school". "Het is een gezellige en leerzame school".