Gezonde school

Een gezonde school: Eten en drinken op school

Obs De Nieuwe Wereld heeft het vignet gezonde school omdat we structureel werken aan het verbeteren van de gezondheid van leerlingen en medewerkers.
In het kader van de Gezonde School hebben we o.a. richtlijnen opgesteld voor traktaties en de tussen de middag lunch op school. Een volledige beschrijving vindt u in ons schoolbeleid "Eten en drinken op school & trakteren".

Wij gaan er vanuit dat alle kinderen 's morgens thuis een goed ontbijt nuttigen waardoor de kinderen optimaal kunnen werken op school.