Nieuwsbrief 7 juni 2024

04-06-2024
Het team van obs De Nieuwe Wereld wenst u een goed weekend.

Image result for verkiezingen
MR verkiezingen                                     logo-de-nieuwe-wereld-mzraad.jpg
Beste ouders, verzorgers,

Verkiezingen MR OBS De Nieuwe Wereld schooljaar 2024/2025

Binnenkort worden er verkiezingen gehouden voor de MR (medezeggenschapsraad) van onze school. Er wordt dan 1 nieuw lid kozen. Welke enthousiaste ouder wil zitting nemen in onze MR?

U kunt zich, middels een korte motivatie, aanmelden via mr@obsdenieuwewereld.nl. Dit kan tot 14 juni.

Tot slot
Het zou ontzettend leuk zijn als u met zoveel mogelijk ouders uw stem gaat uitbrengen. Des te representatiever is de uiteindelijke uitslag. Mocht u toch nog vragen hebben, aarzelt u dan niet om de huidige MR-leden persoonlijk aan te spreken of een mail te sturen naar mr@obsdenieuwewereld.nl. Via onderstaande link vindt u meer informatie over de voordelen van uw betrokkenheid bij onze school.

Hartelijke groet, namens onze huidige medezeggenschapsraad,

Jan Heus, Eva Swart en Cedric Dundas

Ouderbetrokkenheid (obsdenieuwewereld.nl)

Belijning op het schoolplein
Komende woensdag wordt de laatste belijning op het schoolplein aangebracht en zijn alle vakken voor Beweegwijs en het verkeersplein voor de kleuters klaar.

Baby-peuterochtend
Elke donderdagochtend van 9.30-11.30 u is er in Buurtcentrum Heel Europa een baby-peuterochtend. Hier kun je ervaringen delen met andere ouders en verzorgers onder het genot van een kopje thee of koffie. Deskundig advies kan desgewenst ook geraadpleegd worden. (zie ook de bijlage).