Nieuwsbrief 16 mei 2024

13-05-2024
Het team van obs De Nieuwe Wereld wenst u alvast een goed Pinksterweekend.
Pinksterweekend
Aankomend weekend is het Pinksteren en de kinderen zijn dus ook maandag nog vrij. We zien iedereen graag dinsdag 21 mei weer op school.

Schoolfotograaf
Op dinsdag 21 mei komt de schoolfotograaf.
Alle individuele foto's en groepsfoto's worden onder schooltijd gemaakt. Dit geldt ook voor de broer/zus foto's (alleen voor kinderen die bij ons op school zitten). Advies van de fotograaf is kleurrijke of witte kleding.
Verzoek aan de leerlingen van beide groepen 8 om wat langer op school te blijven zodat rond 14.45 uur de foto van de "schoolverlaters" gemaakt kan worden.

Schoolvoetbal
Het meisjesteam van DNW heeft op de regiofinales één wedstrijd gewonnen en één verloren en daarmee een mooie 10e plaats behaald!
Goed gedaan en gefeliciteerd meiden!
meisjesvoetbal.jpg
Textielinzameling:
Er kan tot uiterlijk aanstaande dinsdag 8.30 uur textiel ingeleverd worden in het piekgebouw, lokaal rechts vooraan.

Avondvierdaagse
Van 17 tot en met 20 juni 2024 wordt weer de avondvierdaagse gelopen.
PHOTO-2024-05-16-13-03-58.jpg

Hulp bij avondvierdaagse