Beleefavond

11-04-2023
Beleefavond 20 april 2023
Uw kind heeft vorige week de flyer van de DNW Beleefavond (klik hier) mee naar huis genomen.
We hebben weer een mooi aanbod aan workshops waarin we u op een ontspannen, leuke en inspirerende manier meenemen in de activiteiten van de kinderen en de ontwikkelingen van de school. We hopen opnieuw op veel belangstelling van u en zien uw inschrijving graag tegemoet zodat we weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen.
Via deze link kunt u nu inschrijven voor de workshop. Doe het direct dan bent u verzekerd van een plekje!
Inschrijven voor workshops: Klik hier