Nieuwsbrief 6 april 2023

04-04-2023

Het team van De Nieuwe Wereld wenst u een fijn Paasweekend toe.

pasen.jpg
Paasweekend
Dit weekend is het Paasweekend. Morgen, Goede vrijdag zijn de kinderen vrij en doen enkele teams mee met het voetbaltoernooi voor de groepen 3, 4, 5 en 6 bij F.C. Purmerend. Deze dag is een studiedag voor het team. De leerkrachten kunnen daarom helaas niet komen kijken om de kinderen aan te moedigen.
Maandag 10 april is nog een vrije dag (2e Paasdag). Dinsdag 11 april  zien we elkaar weer op school.
14 april Juffen en Meesters verjaardag
Op vrijdag 14 april is het de juffen en meesters verjaardag. Voor deze dag is er een speciaal feestelijk programma (zie nieuwsbrief vorige week).
Beleefavond 20 april 2023
Uw kind heeft de flyer van de DNW Beleefavond (klik hier) deze week mee naar huis genomen. We hebben weer een mooi aanbod aan workshops waarin we u op een ontspannen, leuke en inspirerende manier meenemen in de activiteiten van de kinderen en de ontwikkelingen van de school. We hopen opnieuw op veel belangstelling van u en zien uw inschrijving graag tegemoet zodat we weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen.
Via deze link kunt u nu inschrijven voor de workshop. Doe het direct dan bent u verzekerd van een plekje!
Inschrijven voor workshops: Klik hier
Koningspelen 21 april
Op vrijdag 21 april zijn weer de Koningspelen georganiseerd door SPURD. Hierover volgt komende weken meer informatie.
Attent op diefstal, fiets op slot!
Afgelopen week is er helaas een fiets verdwenen. Wilt u met de kinderen bespreken dat ze goed op hun fiets letten en deze op slot zetten.
Kortingsbonnen op Circus
Binnenkort is er Circus op het parkeerterrein naast het station. (4 t/m 16 april) Kortingsbonnen a €3 zijn verkrijgbaar bij de conciërge.

"Duidelijke regels. Positieve school. Er wordt respectvol met elkaar omgegaan."

"Wat ik goed vind aan de school is de sfeer, de manier van omgang met elkaar, de zichtbaarheid van het kind als individu, de manier waarop elk kind er mag zijn zoals hij/zij is. De normen en waarden die worden uitgedragen."