Nieuwsbrief 1 december 2022

30-11-2022

Het team van De Nieuwe Wereld wenst u een goed Sinterklaasweekend toe.
Sintviering 5 december
Het is eindelijk zover!!
Maandag 5 december brengen Sint en zijn Pieten een bezoek aan  De Nieuwe Wereld.
Ook dit jaar hopen wij dat ze weer veilig aankomen, zodat de kinderen ze kunnen verwelkomen.
Voor de spectaculaire aankomst verzoeken wij u de hekken aan de kant van Yellowstone vrij te houden. U mag wel plaats nemen op het voetpad aan de overkant van de weg.
U bent van harte welkom buiten het schoolplein. Wij vragen wederom geen foto's en filmpjes van de kinderen te maken.
We gaan er weer een mooie dag van maken.
NB: Bij de inloop tussen 8.20-8.30 is het weer mogelijk voor ouders om in de groepen 5 t/m 8 op de grote Prairie de mooi vervaardigde surprises te bekijken.

PurVak in de kerstvakantie
De kinderen in Purmerend hoeven zich tijdens de kerstvakantie niet te vervelen! Ook in de kerstvakantie is er weer PurVak! Op verschillende locaties in Purmerend/Beemster is er een gratis toegankelijk sport- en spelaanbod. De PurVak in de kerstvakantie is van maandag 2 januari t/m vrijdag 6 januari 2023. Naast sport- en spelactiviteiten voor peuters, basisschoolkinderen en jongeren gaan we wederom PurVak voor volwassenen organiseren.

Kijk voor meer informatie op www.purvak.nl/purvak.

"Er zijn hele goede juffen en meesters die je ook vertrouwen en ze geven heel goed les, vooral mijn juffen".

"Goeie ideeën voor het werk, goede uitleg, het thema, bijna alles van deze school". "Het is een gezellige en leerzame school".