Nieuwsbrief 24 november 2022

18-11-2022

Het team van De Nieuwe Wereld wenst u een goed weekend toe.
Vragenuurtje n.a.v. Jaarverslag 2021-2022
Er zijn nog geen vragen binnen gekomen n.a.v. het Jaarverslag DNW 2021-2022 die u kunt vinden in de boekenkast op het ouderportaal.
Op dinsdagavond 29 november is er nog de gelegenheid om vragen te stellen aan directie, voorzitter MR, voorzitter OV en TMO-coördinator.
Indien u wenst langs te komen op het vragenuurtje op dinsdagavond 29 november 19.30u kunt u dit doorgeven via directie.obsdenieuwewereld@opspoor.nl.
Damtoernooi
Afgelopen weekend was de finale van het Damtoernooi in Purmerend. De twee teams van De Nieuwe Wereld met leerlingen uit groep 7 en 8 waren bijzonder succesvol met een 1e en 3e plaats. Zij gaan zich nu voorbereiden op het  Noord-Hollands kampioenschap dat in februari in Heerhugowaard wordt gehouden.
Zwemvierdaagse
WZ&PC Purmerend, de plaatselijke Zwem- en Poloclub, organiseert deze kerstvakantie weer als vanouds de Purmerendse Zwemvierdaagse in het Leeghwaterbad. Van dinsdag 27 tot en met vrijdag 30 december zal deze editie van dit spetterende evenement weer plaatsvinden. Er kan weer vier dagen lang banen worden gezwommen. Er kan dagelijks worden gezwommen tussen 18.00 en 20.00 uur en wel in tijdvakken met een starttijd om 18:00 en 19:00 uur.
Alle zwemmers dienen wel in het bezit te zijn van een zwemdiploma!
De tribune en de horeca zijn geopend tijdens de zwemvierdaagse. Inschrijven kan vanaf maandag 14 november via de website van www.wzpc.nl.
Let op: er dient dit jaar via de website ingeschreven en betaald te worden.
Het inschrijfformulier https://wzpc.nl/zwemvierdaagse/ en meer informatie zijn te vinden op de website.
zwemvierdaagse-2022.png

"Er zijn hele goede juffen en meesters die je ook vertrouwen en ze geven heel goed les, vooral mijn juffen".

"Goeie ideeën voor het werk, goede uitleg, het thema, bijna alles van deze school". "Het is een gezellige en leerzame school".