Nieuwsbrief 17 november 2022

16-11-2022

Het team van De Nieuwe Wereld wenst u een goed weekend toe.
Oudergesprekken en Stamkaart
Na het Stand van Zaken-/rapportgesprek komende week,  ontvangt u de leerlingstamkaart van uw kind(eren). Hier staan gegevens op van u en uw kind, eventuele medische informatie en enkele rubrieken. Wij verzoeken u het formulier na te kijken en eventueel te wijzigen en/of aan te vullen. Daarna kunt u het formulier inleveren bij een collega op de Grote Prairie. Alvast bedankt voor uw medewerking. (zie ook de bijlage)

Schoolmaatschappelijk werk
Beste leerlingen en ouders/verzorgers van,
Aangezien ik sinds kort de nieuwe schoolmaatschappelijk werker van De Nieuwe Wereld ben, leek het mij leuk om mij even aan jullie voor te stellen. Mijn naam is Naomi Mol, 26 jaar oud en sinds 1 september vanuit Clup Welzijn werkzaam binnen de basisscholen van wijk Weidevenne.
Voor ondersteuningsvragen/advies of gewoon wanneer het thuis of in de klas even iets minder lekker loopt, kan er contact met mij opgenomen worden via onderstaand telefoonnummer of e-mailadres. Ook ben ik wekelijks op de scholen aanwezig en beschikbaar om gesprekken te voeren. Kan ik jou ergens mee helpen? Schroom dan niet om mij te benaderen! :)

Noami.jpg

Contactgegevens: Naomi Mol n.mol@clup.nl 0643584589 Ma t/m vr

Schoolkorfbaltoernooi
Op zaterdag 12 november deed een team van De Nieuwe Wereld mee aan BEP Schoolkorfbaltoernooi in De Beuk in Purmerend. Ouissam, Humeyra, Liv, Gwenn en Liam uit groep 3 en 4 hebben met heel veel plezier 3 wedstrijden gespeeld. Tijdens de 3 clinics voor het toernooi konden ze al even kennismaken met de sport. De eerste wedstrijd werd verloren, de tweede gelijkgespeeld en bij de derde wedstrijd hadden ze de smaak te pakken: 4-1 gewonnen. Helaas had een ander team een beter doelsaldo en eindigde het toernooi daar. Maar volgend jaar zijn deze dames en heer zeker weer van de partij!
IMG-20221112-WA0006.jpg

"Er zijn hele goede juffen en meesters die je ook vertrouwen en ze geven heel goed les, vooral mijn juffen".

"Goeie ideeën voor het werk, goede uitleg, het thema, bijna alles van deze school". "Het is een gezellige en leerzame school".