Nieuwsbrief 10 november 2022

10-11-2022

Het team van De Nieuwe Wereld wenst u een goed weekend toe.
Rapport- en stand van zaken gesprekken
Volgende week vrijdag 18 november gaan de rapporten en stand van zakenformulieren mee naar huis.
Aanstaande dinsdag 15-11 zult u een uitnodiging van de leerkracht ontvangen om in te tekenen voor een gesprek in de week van 21 t/m 25 november.
Jaarverslag 2021-2022
Volgend week wordt het Jaarverslag 2021-2022 van onze school in het ouderportaal geplaatst. Daarin vindt u de verslagen van o.a. de schoolontwikkelingen, de activiteiten van de MR, OV en TMO en de financiële overzichten.
Mocht u naar aanleiding van het Jaarverslag nog vragen hebben dan kunt u deze mailen naar directie.obsdenieuwewereld@opspoor.nl of volgende week inschrijven voor het vragen halfuurtje op dinsdagavond 29 november..
Opening schoolplein
Afgelopen dinsdag 8 november hebben het schoolplein officieel geopend. Het is een droge feestelijke ochtend geworden. Ook werden de winnaars van de kleur-/tekenwedstrijd bekend gemaakt. .U kunt de foto's van de activiteiten op het ouderportal zien.
IMG-20221108-WA0001.jpg
Bij het onderdeel spijkerbroek hangen werd fanatiek gestreden om de langste tijd

Ik vind het fijn hoe de juf uitlegt en hoe je op school behandeld wordt en dat ze er alles aan doen dat je het leuk hebt op school".

"Je kan goed leren en er zijn leuke klassen en gewoon een leuke school".