Nieuwsbrief 3 juni 2022

25-05-2022
Beste ouder(s) en verzorger(s),

Het team van de Nieuwe Wereld wenst u een goed lang Pinksterweekend.
We zien u en de kinderen graag weer op donderdag 9 juni.
Beleefavond 17 juni
We hopen u te ontmoeten op onze Beleefavond op vrijdag 17 juni.
De flyer is vandaag met de kinderen mee naar huis gegaan. In de bijlage vindt u ook de digitale versie.
Wij hebben een mooi programma voor u samengesteld. Om alles soepel te laten verlopen vragen wij u om 3 voorkeuren voor workshops op te geven en op de avond zelf hoort u welke workshops u kunt volgen. Via deze link https://forms.office.com/r/S2UKAJqH9e komt u bij het aanmeldformulier. Vergeet na het invullen niet op verzenden te de klikken. Aanmelden kan tot vrijdag 10 juni 2022.
Lang Pinksterweekend en studiedagen
We gaan een lang pinksterweekend tegemoet. Maandag is 2e pinksterdag en dinsdag en woensdag zijn studiedagen. We zien u en de kinderen graag op donderdag 9 juni.
Avondvierdaagse
Drinkstop avondvierdaagse  Nog even en dan gaan de kinderen weer wandelen tijdens de avondvierdaagse.
Om ze aan te moedigen en te voorzien van een drankje en tussendoortje zijn wij op zoek naar vrijwilligers die de drinkstop willen bemannen.
Geef je op bij Annie van Beek. Graag aanmelden voor volgende week vrijdag 10 juni.. Dan kunnen we roosters maken en jullie op tijd informeren.
Gaarne een e-mail naar jcw31031983@gmail.com
of bellen naar 0651639993.
Wij rekenen op uw hulp, want alleen dan zijn de drinkstops mogelijk. Groet,
De Oudervereniging
Out of school
In de bijlage vindt u de flyer van 'Out of school'. Het zomervakantieprogramma voor leerlingen uit groep 5, 6 en 7.