Nieuwsbrief 27 augustus 2021

23-08-2021

We zijn deze week weer goed opgestart. Het was fijn alle kinderen en veel van u weer op school terug te zien.
We hopen uiteraard dat het in samenwerking met u weer een fijn en leerzaam schooljaar wordt waarin we steeds meer naar de normale situatie kunnen terugkeren.
Het team van De Nieuwe Wereld wenst een goed weekend.
Schoolmaatschappelijk werk (SMW)
 Mijn naam is Myra Timmerman, de schoolmaatschappelijk werker (smw) bij jullie op school.  Ik ben vanuit de gemeente voor een paar uur verbonden aan jullie school en kan ik de school, ouders en kinderen ondersteunen waar nodig.
Donderdag 2 sept, 16 sept, 30 sept, 14 okt, 28 okt, 11 nov, 25 nov, 9 dec van 8.30 tot 10.30 uur is er INLOOPSPREEK UUR. (als er geen corona maatregelen gelden)
Met Vriendelijke groet, Myra Timmerman
Tel: 06 51924575 Mail: m.timmerman@levvel.nl
(Werkdagen Ma, din en donderdag)
In de bijlage stelt Myra zich verder aan u voor.

TMO
Aan het eind van vorig schooljaar heeft u, uw TMO rooster ontvangen.
Wilt u de dagen en datum die op het rooster staan goed checken. Het kan zijn dat de datum die op het rooster staat in het weekend valt. Mocht dit zo zijn dan vernemen wij dit gaarne. Wilt u dan zo vriendelijk zijn een e-mail te sturen naar TMO@obsdenieuwewereld.nl en wij zullen u de juiste datum doorgeven.
Dank voor de medewerking.

Hoofdluis
Afgelopen schooljaar hebben we u gevraagd om regelmatig uw kind(eren) thuis te controleren op hoofdluis. Ook dit jaar vragen we u om dit regelmatig te doen.

Ik vind het fijn hoe de juf uitlegt en hoe je op school behandeld wordt en dat ze er alles aan doen dat je het leuk hebt op school".

"Je kan goed leren en er zijn leuke klassen en gewoon een leuke school".